And you're tied together with a smile but you're coming undone

Idag har det inte hänt mycket. Direkt när jag vaknat så la jag mig och läste lite sen drog jag upp mitt feta ass ur sängen och gick ner för att titta på Skins^^ Hann dock bara med ett avsnitt (Maxxie&Anwar avsnittet, ofc ;) innan jag åkte in med bror min till centrum. Där köpte jag en eventuell balklänning på MQ :o Men det är svårt då jag inte vet vad alla andra ska ha för sorts klänning och hur 'fin' den ska va... Aja, 2 veckors öppet köp så (: Skulle ändå vara hjälpsamt ifall ni som läser detta och går i samma klass som mig (eller skola då) om ni kunde kommentera vad ni kmr leta efter för sorts klänning..
Sen har jag inte riktigt bestämt mig om klänningen jag köpte förra veckan. Just nu lutar det faktiskt mest åt att lämna tillbaka. Men nu ska jag väl lägga mig och titta på Skins eller nåt. Kan inte läsa för fick typ ont i fingrarna förut av nån anledning, haha. Idag så började jag faktiskt läsa Pride and Prejudice (:

Kommentarer
Postat av: http://eerikandersson.blogg.se

okej! ;) det kommer upp en till dagens fråga senare idag :)

2009-04-10 @ 13:57:55
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0