Baby, I love you. But if you wanna leave, take good care I hope you make a lot of nice friends out there.

Helt jäkla otroligt! Mitt tal gick skitbra! Trodde verkligen jag skulle höras nervös (och jag var skitnervös) men det gick jättebra. Så jag är jättenöjd med mig själv, liksom att jag gjorde det och att det gick så bra. Och ja alltså, jag har typ stora problem med att prata inför folk o sådär vilket alla kanske inte vet. Tack iaf till alla söta människor som stöttade <3 Lite sjukt men tydligen så fick min lärare gåshud av mitt tal, haha. För övrigt är det jätteskönt att vi nu har komp ledigt imorn och sen är det ledigt på fredag. 4 dagars helg :D

Sen inte för att det har med saken o göra men jag kan inte logga in på msn av nån jäkla anledning. Vilket jag inte kunnat på flera veckor. Bara så att alla vet varför jag aldrig är online x]

Men nu ska jag titta på Gossip Girl. Fast först lite söta bilder från skolans dag;








Kommentarer
Postat av: Josefine

Well då vet jag varför du inte varit inne iallafall :O

Jag vill verkligen prata med dig! :( <3

2009-05-03 @ 13:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0