It rains when you’re here and it rains when you’re gone cause I was there when you said forever and always.

"Placera dockan i vänster hand och håll en nål i höger hand. Stäng munnen och andas genom näsan. Genomborra dockan med nålen, upprepa följande fras fyra gånger..."

Mamma hade köpte en voodoll till mig först men mormor tyckte den va så söt och då hon och morfar bara tänkte ge mig pengar så fick den bli från henne&morfar. Jag tror inte mormor hade nån aning om vad det var för liten docka och hennes min när jag läste upp 'ritualen' ja, den var oslagbar xD

I alla fall så kom farmor&farfar förut. Åt massa mat & tårta så nu är jag väl mätt för en vecka framåt, haha! Jag fick iaf Fred Perry väskan jag ville ha :) Annars så har jag nu massa pengar som jag inte vet vad jag ska göra med, men det är härligt ;D Nu ska jag bli ännu mättare på mitt godis, haha, s'later!

Kommentarer
Postat av: bells (:

hahah jag har med en och den är finast i världen :')



de är så sjukt söta och jag gillar den hur massa som helst. (:

vad heter din? jag tror min heter Sean faktiskt, haha!

2009-04-11 @ 21:44:17
URL: http://brandnewgame.blogg.se/
Postat av: danni

HAHAHAHAAHAAHAHAHAH!!!!



Den perfekta dockan för Matrix.

2009-04-12 @ 14:41:57
URL: http://excepti0nal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0