I know that I've got issues but you're pretty messed up too


Woho! Nu sitter min stora Torres poster äntligen uppe på väggen! :D
Fråga inte varför det tog så lång tid o sätta upp den då jag köpte den i somras, hehe x]

Vill gå ut idag oxå, bara en promenad som igår. Men mår alldeles för bajsdåligt...
Ska bli mkt roligt med skola imorn! Inte...
Nej, nu fan ska idrottskiten bli klart. Ska iaf läsa igenom det.
Går väl ner och tittar på tv sen ifall jag klarar av det.
Det roliga med att vara sjuk är att jag kan varken titta på tv, läsa, lyssna på musik, gå ut eller ens sitta vid datorn. Jag mår bara för dåligt för att göra allt det där. Hade ju tänkt läsa ut Hitler boken tills på onsdag oxå. Mina sjukdomar kmr alltid vid sån lyckad tid alltså!

Vet inte varför jag kallar mig sjuk, har inte ens feber. Fast det förstås, när hade jag feber sist egentligen?
Jag tror det var vid jul för 4 år sen faktiskt. Intressant fakta. Oh yes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0