Everyone knows it's meant to be, falling in love just you and me 'til the end of time

Troligen så har jättemkt hänt idag men jag har glömt bort allting, som vanligt. I alla fall så hade vi våran sista redovisning idag om Operation dagsverke. Och eftersom jag är lyckan själv så lyckades jag säga att Johannes våldtagit nån eller nåt, när jag egentligen skulle säga att han hade pratat om barnsoldater, haha. Jag är så himla lyckad :'] Hur fan kan jag blanda ihop orden våldtäkt och barnsoldater? xD Vi missade i alla fall lite på hemkunskapen där vi hade praktiskt prov, men det gjorde inget för min och emmas drömrulle blev ändå bajsgod. Alla älska den (det vill säga dem som åt av den, hehe)! Men jaja, ska fortsätta (Vadå fortsätta? Jag har bara öppnat ett word dokument, lyckat Matilda!) med hemprovet i Idrott... Woho, skitkul! (bara liiite ironi)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0