Becoming Jane

Det kan hända att jag är ganska känslig ibland men jag har aldrig gråtit över en film som jag grät över den här. Mitt hår är fan blött av tårar. Jag grät inte ens såhär mycket över Romeo&Julia och då var det ändå en stor blöt fläck på kudden jag legat på medans jag såg den. Detta gör det fullt omöjligt för mig att skriva vad jag tyckte om filmen eller egentligen inte. Jag älskade den, hur självklart får det bli? Herregud, nu börjar jag gråta över den igen. Antalet tårar från mig brukar visa hur bra en film är enligt mig och jag såg den här för cirka 20 min sedan och jag gråter fortfarande. Troligen är jag den enda som inte sett den här tidigare så till er som sett den. Grät ni ? Haha, nu borde jag nog sluta gråta.



Kommentarer
Postat av: Emmett

ja jag grät men inte lika mycket som du xD

2009-04-13 @ 17:39:54
Postat av: Anonym

Hoppas du haft en bra påsk! :)

2009-04-13 @ 17:43:09
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0