Hold my heart

Jag vill tillbaka så sjukt jävla mycket. Kan inte förklara det.
Take me back please?


Uppvärmning. (och det kom mer publik sen haha)

emmas ögon <3


Världens jävla bildbomb kommer nu, men det får det fan va.
Jag kan inte beskriva allt med ord.
Stämningen, känslan och allting.
Jag älskade det så sjukt mycket.
Hela jävla matchen kände jag mig totalt lycklig och så jävla hemma.
Jag kände mig hemma i Sverige! (nästan sthlm haha) när hände det senast liksom?
Jävligt glad över att äntligen ha gått på en riktig fotbollsmatch.
Att AIK vann med 4-1 var ett plus med.
Hej, en av de bästa dagarna i mitt liv.
Älskade älskade AIK.


















Vi är gnaget, Vi är gnaget!
AIK!
Alltid när ni spelar är vi där med vårt stöd,
för dig vill jag leva och för dig vill jag dö!





Kommentarer
Postat av: linn

SÅ otroligt underbart var det väl inte? :P hihih



men bilderna var skitfina! bra tagna.

2010-05-20 @ 22:05:43
URL: http://linnzy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0