I forgot to say out loud how beautiful you really are to me

Såna här dagar gillas. Massa sol och jag var på bra humör. Iofs glömde jag min jacka hemma, inte så bra. Märkte att det inte är så bra för mig att vara på så bra humör, jag säger nästan saker jag inte borde säga då haha. Inga elaka saker eller så, nej tvärtom typ. Okej, ska sluta svamla. Var iaf trevligt när jag väntade på bussen för jag träffade på mina kära vänner Fanny&Linnéa då. Så vi hängde lite i centrum innan dem skulle och be till gud typ (: Nu har jag precis ätit McDonalds med mamma, och jag längtar tills pappa kommer hem. Måste han jobba sent just den dagen han har med sig Liverpool saker till mig? :( Ok, ska plugga. Puss.

(Imorn börjar Vampire Diaries i USA igen efter uppehållet, äntligeeen ♥)






Så här "söt" var jag när jag gick hemifrån imorse^^
Var rätt nöjd med outfiten och mitt hår faktiskt (:


Detta var när jag gick hem, lånade en stor huvtröja för att inte frysa^^



Kommentarer
Postat av: linn

gulligt att du har börjat ha luggen lite åt sidan sådär :D

2010-03-25 @ 11:02:58
URL: http://linnzy.webblogg.se/
Postat av: Julia

du är så gullig matilda, jag saknar dig!!

2010-03-26 @ 13:30:16
URL: http://juliskulis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0