The flavor of your lips is enough to keep me pressing

Det började ju riktigt fint det här. Torres klackade bak bollen till Lucas som passade till Kuyt, medans detta hände sprang Torres fram till mål och Kuyt sköt den till Torres. Lätt som en plätt så nickade Torres in den och Liverpool ledde med 1-0 efter 5 min. Lite senare vart det dock straff för United -.-' Jag tyckte United spelaren (Valencia, om jag int kmr ihåg fel) filmade lite där, men domaren ville visst ändå ha en straff där. Rooney sköt straffen och bollen kom rakt på Reina, tyvärr lyckades han inte ta den så Rooney var snabbt framme och tog returen. Uniteds första mål, med andra ord. Andra målet gjordes av Ji-Sung Park. Efter det gjordes inga fler mål och det blev alltså 2-1 till Manchester United.


Ibland spelade Liverpool riktigt fint, men sen gick det lite långsamt. Torres vette jag fan vad han höll på med för det mesta. Verkade mest gå runt och störa sig på domaren.. Det var en rolig match att se iaf, även om första halvlek definitivt var intressantast. Skulle jag själv välja en man of the match blir mitt val Daniel Agger! Han var riktigt riktigt bra idag, väldigt bra defensivt och vid lite andra fina ögonblick.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0