Shorty is a eenie meenie miney mo lova’

Det positiva är:
- Jag kan alla begreppen till samhällsprovet. eller ja, nästan.
- Aquilani blev Liverpools man of the match igår.

Det negativa är:
- Det är nog nästan bevisat att jag är sämst på att plugga.
- På torsdag är det debatt i engelska, och jag hatar sånt mer än jag kan förklara för er.

(Detta skulle publiceras igår. Nedanstående skrev jag idag)

Nu har jag ont i armen efter att ha pratat i telefon med Emma i nästan en timme medans jag åkte hem från skolan. Så ska nog plugga lite samhälle sen vill jag se på 90210 och Gossip Girl så det gör jag nog. Puss.



Lite halv cp bild som togs imorse.

Kommentarer
Postat av: Julia

fredrik:]:]:]:]

2010-03-21 @ 21:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0