The feelings I have for you, I know they're strong. I'll show they are true.

Igår: Efter skolan dödade jag en timme på biblioteket typ med att läsa fotbollstidningar. Sedan träffade jag Daniella och spenderade ett antal timmar med henne. Vi åt på McDonalds (ovanligt?) och snackade en del, sen var vi coola och hängde i några affärer. Det var iaf lika härligt som alltid att träffa den människan, har saknat henne! <3

Idag: Träffade Mimmi inne i stan och köpte lite saker, det var mys och hon är ännu en människa jag saknat massa! Sen stack jag hem och såg på AIK matchen där det blev 0-0. Det var helt okej, för de spelade iaf bättre än sist.

Nu vill inte mitt internet sammarbeta med mig för andra dagen irad, så jag måste nog välja att se Skins framför att plugga. Väldigt synd måste jag säga. Pusssss



Bild från höstlovet på mig och bananbajset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0