One pair of candy lips and your bubblegum tongue

Dagen har varit bra. Träningen gick bra. Liverpool sakerna levereras till pappas jobb imorn.
Eller ja, de hade varit här hemma o skulle lämna LFC sakerna vid 1 idag men ingen va hemma så de kmr till pappas jobb imorn typ? haha (: FETT NICE ATT DE KMR SÅ SNABBT <3

Nu ska jag tydligen plugga för jag kom just på att jag har prov på fredag.


Fernando Torres, släng dig i väggen! Här kommer Matilda! Typ.


Gillar när jag loggar in på facebook efter en facebookfri vecka, och jag har inbjudningar till sidor såsom Wayne Rooney, best striker in the world (EH? Nej. Namnet är Fernando Torres.) & Aston Merrygold is my life (hela jls är mitt liv. NOT!). Fast jag gissar att jag förtjänade det, Bellah? Med tanke på att jag bjöd in dig till typ 15 grupper haha (;

Kommentarer
Postat av: bells (:

HAHA men åh klart som fan att jls (men mest aston?) är ditt liv? du vill bara inte erkänna det. :)



men precis vadfan du förtjänade det efter grupperna du skickade till mig. taylow swift, bieber, DROGBA?! haha fyfan.

2010-03-27 @ 11:53:51
URL: http://lostinstereo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0