I'll always be your number one fan, dig that


Liverpool 4 - 1 Portsmouth

Så sjukt fantastiskt, speciellt första halvlek. Passningsspelet var snyggt och snabbt, inte massa felpassningar som de haft på sistone. Torres var fantastisk. Gerrard såg som vanligt möjligheter som de flesta andra inte ser. Fast den mest fantastiska var nog ändå Aquilani, han var briljant med sina framspel. Målet som han gjorde var riktigt fint med, och det var så jävla kul att se hnm göra mål för han förtjänade det verkligen. Ska vi ta det negativa med matchen nudå? Nej, det skiter vi i :D

 

Och visst, Portsmouth ligger sist i PL så det kanske inte är det svåraste laget att slå. Men det var så jäkla kul att se Liverpool spela riktigt bra, för det gör dem fan inte så ofta längre. 21 mars möter vi Manchester UnitedOld Trafford, men det fixar vi. Även om United är sjukt bra just nu (var jävligt glad över att jag erkänner det, bellah). Men whatever liksom. Ok, nu börjar jag snart svamla. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: bells (:

haha i don't wanna rain on your parade, men united kommer slå liverpool. :) även om jag för din skull kanske tycker att det skulle kunna bli oavgjort tror jag rooney gör mål haha. :]



men härligt att liverpool vann och JA bra att du erkänner att united är bra. för det är dem! :D

2010-03-16 @ 00:24:51
URL: http://lostinstereo.blogg.se/
Postat av: johanna

neeej det är inte det inte alls??? jag har inte sett det avsnittet då ? :P :o hahaha, på youtube stod det att det var 20 avsnittet...hmmm? xD

2010-03-16 @ 10:02:57
Postat av: Fia - Lost in Stereo

sv; hihi, tack :$

2010-03-16 @ 21:01:13
URL: http://stellasumbrella.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0