God blessed the broken road that led me straight to you

Ok, jag tror jag dör lite. Skins är bäst. Och senaste avsnittet fick mig just att gråta jag vet inte hur mycket. Gillar inte det som hände alls. Jag dör här. Cp inlägg för jag kan inte skriva vad som händer. För jag vet att flera som läser min blogg inte följer Skins i Englands takt (som jag gör) och därför ligger lite efter, eller vad man ska säga. Det där låter drygt, inte menat så iaf. Nej, nu börjar jag snart gråta igen. Ok, ska sluta. Sova eller nåt. Puss.



Jag älskar Freddie, in case you didn't know eller nåt, haha (; <3
Och bilden behöver inte ha något med inlägget o göra förutom det faktumet att han är med i Skins..

Kommentarer
Postat av: bells (:

alltså åh freddie haha <3

jag kommer fan sakna honom massvis!

2010-03-16 @ 00:29:46
URL: http://lostinstereo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0