Then something changes my world. The most beautiful guy, right in front of my eyes.

Jag är för trött för att skriva så mkt men 2-0 till Spanien mot Honduras. Jag gillar detta mycket. Båda målen av David Villa. Fernando Torres startade idag efter ha varit borta pga skada länge, det gillas. Det hade kunnat blivit hat-trick för Villa då han slog straffen som Spanien fick. Tyvärr, så missade han den. Men ändå vinst för Spanien så (y) Det negativa är väl att Spanien var lite tröga i sitt spel, men ofta var de precis lika bra som vanligt så!

Nu hoppas vi på att Spanien vinner mot Chile, och att Schweiz kryssar mot Honduras. Om de skulle vinna mot Honduras, får de gärna göra det med typ 1-0 bara. För vinner både Spanien och Schweiz sina resterande matcher ligger de på samma poäng, så då gäller det att Spanien har gjort mer mål! Och just nu leder de med 1 mål ;)










Om nånting låter helt galet är det bara för jag är sjukt trött efter jobbet idag. Troligen kommer jag lägga in fler bilder när jag orkar sitta och spara de på datorn, vilket jag inte orkar nu. Vet att ni inte direkt bryr er om mina fotbollsinlägg, men jag gillar dem så! (:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0