When I get older I will be stronger. They'll call me freedom, just like a wavin flag.

Så, igår var typ dagen när allt gick fel? Eller ja, otippat mer exakt.

Slovenien 2 - 2 USA
Okej, det kanske inte var överdrivet otippat.

Tyskland 0 - 1 Serbien
Lite mer oväntat haha! Men sjukt härligt. Och när Tyskland missade straffen, underbart <3 Såg inte hela matchen men av det jag såg var Tyskland inte så bra, härligt o se :'] De kändes mänskliga!

England 0 - 0 Algeriet
Detta kändes oväntat innan matchen, för alla trodde typ att England skulle krossa Algeriet. Jag hoppades på det. Men fy helvete vad dåligt de spelade. Visst, England hade flera anfall men de var inga riktiga anfall för de hade inge koll vad de skulle göra eller någonting. Jag kände knappt igen spelarna. O så backlinjen den ska vi inte ens snacka om. För liksom, vilken backlinje? Nej helvete alltså. Algeriet skötte sitt försvar bra, o hade några anfall. Nu hoppas jag på att England vinner mot Slovenien! För isf kommer de troligen gå vidare, om jag räknat rätt. Hur det går mellan USA och Algeriet spelar ingen roll. Om jag räknat rätt som sagt haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0