I'm just about to set fire to everything I see

Så alltså jag och min kära vän Bellah/Joshi/Kräk/Whatever har vårt mål i livet klart, blir att jobba på Heat. Vi ska ha tjejen på bildernas jobb. När vi intervjuar någon så delar vi upp arbetet på detta sätt; en slutar andas, den andra kör intervjun. Som exempel; träffar vi Vampire Diaries skådisarna så slutar jag andas men Bellah kan köra intervjun. Träffar vi McFLY så hörs det bara två skrik o sen slutar dessa personer andas (jag snackar självklart om danny&dougie, inte jag&bellah, nejdå).

(jag skrev bilderna eftersom det egentligen ska vara en bild på Luke Pasqualino här)


Egentligen skulle jag skriva att jag ska se på Supernatural nu, men blogg.se ville inte samarbeta så ja, nu har jag visst redan sett på Supernatural. Imorn kmr nya avsnitt av Vampire Diaries & Skins, mitt liv är komplett!
(Jag har fått en konstig besatthet av Vampire Diaries, det är riktigt riktigt illa.)

Och jag har fortfarande inte slutat lyssna på John Mayer. Väljer mellan att sova och se på hans live dvd.



Kommentarer
Postat av: Nina

asså ohmygaaaaaawwwd dom är så himla snygga <3 och ÄNTLIGEN kommer vampire diaries till kalla sverige! <3

2010-02-04 @ 22:43:45
URL: http://dancefirstthinklater.devote.se
Postat av: bells (:

HAHAHAHA <3 jag gillar våra planer.

och luuuuke :'] han är så lovely.

men i like our plans. och tack för att du kallar mig kräk..

2010-02-07 @ 22:57:15
URL: http://lostinstereo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0