Sleeping through the day 'cause I work all night, get out the way things are coming a-live.

Igår tänkte jag på en sak. Eller pappa tänkte på den saken. Men jag tänkte på saken imorse. Och det är att imorse när jag vaknade så var allting som vanligt förutom att jag vaknade vid 9. Jag vaknade i mitt rum som har minst en Fernando Torres bild på varje vägg, ett stökigt skrivbord jag aldrig orkar städa och en överfylld bokhylla jag aldrig orkar (läs: vill) rensa. Men när jag vaknar upp en vecka framåt idag så kommer inte dagens planer vara att plugga. Jag kommer inte heller vakna upp i mitt fina rum som skvallrar om att personen där inne tycker om Torres en del. Nej nej, jag kommer vakna upp i ett hotell rum jag flyttat in i dagen innan. Dagens planer kommer vara shopping och fotbolls tittande på en pub tsm med pappa, men även min kompis Joshi och hennes pappa!

Hur nice låter inte det alltså? :D Men det finns fortfarande ett problem och det är vad jag ska göra första dagen i London. Jag och pappa kommer kma fram till hotellet typ mitt på dagen så man hinner fortfarande med lite shopping. Troligen får det väl bli lite Oxford Street för vet inte om vi hinner det de andra dagarna kom jag på nu!

Lördag: Oxford Street?
Söndag: Primark (?) & Fotboll!
Måndag: Westfields, sen ALL TIME LOW!
Tisdag: Notting Hill & något meeeer nog. På kvällen ska pappa på konsert!
Onsdag: HEEEEEEEEEEEEEMMMMM :((((((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0