Look at you now you're like the 4th of July


Bilden är tagen med en otrooooligt bra mobilkamera!

När jag och Claudia hoppade av bussen imorse vid ringen så är Mattias & Danny från EMD det första vi ser! Så vi går fram och snackar med dem, har följe med dem en bit till skolan (: De var jättesnälla o sociala, prata med oss om typ Idol, skolan o allt möjligt x) Sen när vi skiljdes åt, de skulle o fika o vi skulle ju till skolan, då gav dem världens längaste o mysigaste kramar. Speciellt Danny.

Det var en väldigt lycklig Matilda som kom till skolan. Jag kunde inte sitta still på svenska lektionen så Ossian fick sitta o hålla i mig, haha. Sen blev jag dödad av hnm & alexis för att jag var så glad över att jag träffat Danny & Mattias. Som ni märker har jag väldigt trevliga kompisar som glädjs för min skull när nåt bra händer.. hmpf!


Kommentarer
Postat av: Julia

jag gläds:

Postat av: Flemmas

HAHAHAHAHA xD vad var det jag sa maxie :P ikväll får jag se bilden :P

2009-11-09 @ 17:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0