Where rainbows end

När jag var i London förra året så köpte jag en bok (efter rekommendation av Daniella). Pga mina tårkanaler - som är extremt känsliga och speciellt typ varje gång jag öppnat denna bok - så har jag inte läst ut den förrän igår kväll. Trots mina tårkanalers känslighet så säger det ändå en del om boken ifall jag börjar gråta. Fast det förstås, den där boken fick mig arg, glad, ledsen och säkert 50 000 känslor till x] Nu kom jag inte till poängen heller som är att det är en väldigt bra bok, dock liiiite seg ibland (väldigt sällan) men så är det med de flesta böcker!

För att beskriva handlingen så står det några ord på baksidan av boken som beskriver den alldeles perfekt "Rosie and Alex - best friends or soulmates?". Jag tänker inte säga mer än att ni alla borde läsa den!

+ jag är helt kär i bokens framsida, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0