We’ve got all the time in the world to get a grip on the fact that we don’t last


Idag har jag haft hemkunskapsprov som gick jättebra! Vilket betyder att just nu så har jag inga läxor - iaf inte några som jag behöver göra nu. Så nu ska jag titta på nån tvserie (troligen Gossip Girl), läsa eller träna inför nationella i engelska! Snart ska jag äta pannkakor med :D Är inte det här med bloggar otroligt finurligt när ni nu får veta vad jag ska äta till middag tom! Ni kommer troligen ha stor nytta av den informationen i livet så imorn skriver jag nog in vad jag åt för frukost med! Puss. (Känn ironin i sista halvan av inlägget...)

Kommentarer
Postat av: bells (:

söt'maxie och söt'maxxie. :)



jag saknar dig hörru. <3

oktober ja? maxxie &chrissy. ^-^ fiiiiint.

2009-03-23 @ 20:16:14
URL: http://brandnewgame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0