This is a song for the broken hearted


Imorse fick jag ett sms från Joshi om att det idag är ett år sen vi träffades.
Ganska sjukt, jag saknar henne sjukt mkt.
Men oktober så! Då träffas vi för Jonas Brothers.
Förra året så träffades vi för Simple Plan (&Elliot Minor)!
I alla fall så bestämde jag mig för att snabbt sätta ihop en liten bild (:
Tyvärr, Bellah. Det fick inte plats med en bild på Chris, haha...
Nu kommer du väl anklaga mig för att vara elak :( Men Fuck it!
Men hoppas du inte har ändrat uppfattning om att jag är blond&kort (;
Living the Skins life, woho!
*Här ska det stå Abigails svordomar oxå men det orkar jag inte skriva*
Btw, jag måste prata med dig. Behöver säga en sak, eller nej kanske inte. För jag vågar inte :D


Chris, The one and only.

Kommentarer
Postat av: bells (:

MAXIE!

jag börjar lipa här nu. herremingud vad jag saknar dig! åhmy. alltså gud vad du är bäst i hela hela HELA världen! :'D du är min bästa, du vet det va?



och gud, det finns så mycket jag vill skriva nu.. men jag börjar med det här;

ett år är alldeles för lång tid. jag saknar verkligen 29/3 och när vi rusade efter fem smått chockade pojkar. saknar våra helt random snack om ymas. (redan då var vi nog mobbare. fan vad hemskt!) <3



i oktober.. ja, jag har en sak att säga. G R O U P H U G ! :)

oktober kommer bli så sjukt jävla bra. word. kevin, joe, nick, maxie & joshi. can it get any better? (ja, släng in maxxie &chris med typ? hah, synd att det inte går! nu svamlar jag fett mycket. ^-^)



ALLTSÅ ÅH. maxxie och chris! de är så himla fina! :') älska bilden när maxxie har den blåa jackan. gudihimeln vad vackert. haha!



och emmett.. emmett emmett emmett. lost for flipping words. :')



NAVID. du har med NAVID. min bäbis'navid! nu är jag väldans glad tjej. väldans happy. åh navid. han är bra han. :'D

och lilla ethan.. ja, vad säger man? ^-^



nej, maxie, no chance. i will never you know, switch against you being blonde. and short. :)

vi är bra roliga tycker jag!



living the skins life 'til the end. it can't get much better, can it?



okej. R I N G M I G ? !

jag måste prata med dig med. bara så du vet. &varför vågar du inte? vad har du nu gjort? HAHA :D



men ja. chris är verkligen the one and only.



vi leker en lek. gissa vad i min kommentar som var ironi? hittar du ironin får du eh... en godisbit. :D

2009-03-31 @ 20:26:15
URL: http://brandnewgame.blogg.se/
Postat av: bells (:

jag tycker min kommentar var rätt kort. jadå.

2009-03-31 @ 20:28:24
URL: http://brandnewgame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0