Take a chance on me

Dagens händelser blir så mkt roligare när man tänker sig dem som en scen ur OC! :D Eller egentligen skulle jag tänka mig de som en scen ur Gossip Girl & 90210 men när jag gjorde om det vart de mer OCiga xD Finns otroligt mkt logik i vad jag skriver. Men jag vet inte riktigt vad jag skriva om dagen. Nej men nu dödar Daniellabajset mig på msn så får väl ägna lite tid åt henne, sen blir det engelskaplugg!


Nån konstig typ som hjälper mig att se saker ur ett bättre perspektiv.
Det vill säga tv serie perspektivet.

Kommentarer
Postat av: banan

xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDddd

2009-12-07 @ 17:28:21
URL: http://ddaniella.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0