I've gone for too long living like I'm not alive so I'm going to start over tonight beginning with you and I

Jag sitter här och försöker skriva lite om feminismen. Men det går inte så bra när man tänker på så mycket annat. Alltså jag känner att jag är typ hög på livet just nu. Inte av någon speciell anledning. Bara är det liksom. Det är ganska härligt för jag blir sjukt pepp av det. Pallar inte tänka på allt det negativa som fortfarande finns där, det tar så jävla mkt energi. Fick lägga mig i sängen och sparka av mig all min energi rakt ut i luften. Har sån där dag då jag inte kan sitta still, och jag vet varför. Men det berättar jag inte för er. Pusss!


2 månader & 2 dagar gammal bild. Jag saknar den där dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0