It's strange to think the songs we used to sing




Igår så var jag inne i stan lite med Josefine, köpte en Liverpool poster på br, haha. Även en Kerrang tidning med You Me At Six på framsidan köptes. Nu har jag iaf satt min nya LFC poster på dörren, så lika tomt är det inte längre i mitt rum. Ska väl snart sätta upp min stora Torres poster med! & rama in min signerade You Me At Six bild <3 Men för att återgå till igår så efter jag hade varit på stan så tog jag fram min akvarell målning och målade i några timmar, jättetråkigt var det & det blev skitdåligt med, fast jag är långt i från färdig iofs.

Idag så var jag inne i stan med min bror. Jag köpte en bikini från Gina Tricot och ingenting mer! Vi käkade oss tjocka på MAX och sen åkte vi till Centrum där vi köpte födelsedagspresent till mamma som fyller idag, blommor till henne och varsin Ben&Jerry's! (: Nu ska jag börja med min hemkunskapsläxa och läsa. Jag måste läsa ut min Hitler bok denna vecka tydligen men jag orkar inte, ligger bara på sidan 90 med typ för jag har bara varit på Katarina Von Bredow humör på sistonde... Iaf, Grattis på mamma!

Kommentarer
Postat av: bells (:

let me guess. englandsbikinin? :)

i want that one! ^-^

2009-04-07 @ 11:29:34
URL: http://brandnewgame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0