You know you love me, I know you care. Just shout whenever and I'll be there.



Gick just in på Liverpools hemsida som vanligt. Det första jag ser är detta. Med tanke på alla spekulationer och hur det gick den här säsongen för Liverpool är jag inte direkt förvånad. Men samtidigt fick jag lite av en chock när jag går in och ser detta på hemsidan. Benitez lämnar klubben i förtid efter ha varit tränare för laget sedan 2004, vilket är ett gemensamt beslut av båda parter. Det är väl bara och tacka för alla fina ögonblick då. För det fanns väldigt fina som typ Champions League vinsten 2005 bland annat!

 

Liverpool har i nuläget inte hittat någon ny tränare, men letar för fullt (:

 


Kommentarer
Postat av: Cassandra

sv: ja, verkligen! ååh, jag vill veta vad som kommer hända!



den är värd varenda krona kan jag tala om, haha! du måste köpa den! :D

2010-06-04 @ 23:19:59
URL: http://cmhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0