Ain't no stoppin' us now cause we're livin' the suite life

Nu fick jag lust o göra en sånhär! O i mitten fick jag lust med att ha Skins karaktärer på snyggaste osv så ja (:

DIG SJÄLV



Dig själv för länge sen
Innebandy bruden, mehe!

Dig själv skrattande
matilda med tre hakorrr <3

Dig själv som lyckligast

Jag&MaxHelyer, det säger väl allt? <3

Någon du tycker om
hon är typ min bästa vän. <3

Någon du litar på till 100%



Någon du vill träffa



Någon du saknar



Den du senast fick sms av


Den du senast skrev på msn med

Bild från 2007 typ. <3

Den du senast ringde

Människorna jag senast ringde har jag ingen bild på, så senaste som jag har bild på är Emma!

Den du umgås med fortfarande som du känt längst
Känt Linnéa sen jag var 3 typ, o Fanny sen 4an (:<3

Den du alltid har roligt med


Den du tycker är snyggast


Den du tycker är sötast


Den du tycker är CPigast


Den du tycker är snällast

Killen till höger <3

Ditt favoritband


Ditt favorit tv program



Din favorit film

och harry potter filmerna <3

Din favoritkändis

James McAvoy <3

Den platsen du saknar

LONDON! <3

Den sista bilden på mottagna filer
Sötaste Sean Smith, jag gick i 8an typ. Jag hade på mig Enter Shikari tröja och han hatade dem, haha <3

Kommentarer
Postat av: bells (:

tack för det där "typ". känns kanon där. HAHA. men jag gillar dig med.



och alltså freddie och jj. <3 jj är finast i världen :'] han är bäst faktiskt.



du är så stabil matilda. verkligen. <3

2010-02-22 @ 20:48:52
URL: http://lostinstereo.blogg.se/
Postat av: Josefine

Jag saknar dig med Matilda, jag kanske kommer och våldsgästar dig nångång.. om jag typ råkar bli rik :'D <3

2010-02-24 @ 23:05:05
Postat av: Nina

I miss you <3 men vilka är snubbarna på bilden från london? :P <3

2010-02-25 @ 18:03:41
URL: http://dancefirstthinklater.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0