You say it best when you say nothing at all



Jag tänkte att jag faktiskt skulle uppdatera genom att skriva något om mitt eget liv. Allt jag skrivit om på sistone är visst bara typ fotbollsmatcher och olika kändisars födelsadagar osv. Men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva så^^ Två bilder på mig fick ni iaf, vilken lycka. Dem är faktiskt tagna med min mobil, har köpt en ny mobil som tar rätt nice bilder! Köpte en Samsung Ultra Touch, fast mamma&pappa sponsra med en del pengar, annars hade jag aldrig haft råd xD Nu ska jag bara betala tillbaka! Men snälla som dem är så får jag göra det efter jag vart i London <3 Så eh ja, juste. Jag ska till London igen :D Jag åker med pappa i 4 dagar och jag kmr se All Time Low där :DD

Det här med att uppdatera gick riktigt bra, jag svamlade inte bara. Nej då! Nu ska jag nog se på The OC <3 Eller göra lite läxor så jag slipper det sen.. Hmm, The OC eller plugg? Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0