My sky has turned vanilla like sugar sasparilla

Nu ska jag sova! Är ovanligt trött, brukar aldrig vara trött vid den här tiden. Men skriver ner allt plugg jag har så jag inte glömmer bort nåt.

Måndag:
Matteprov
Utkast till svenska novell klart

Tisdag:
Engelska häfte klart
Arbete om Sverige Demokraterna klart

Onsdag:
Läst SO häfte
SO prov? (Christoffer säger det men jag vet inte alls xD)

Saker jag behöver göra imorn:
Göra färdigt mitt utkast
Plugga matte
Göra det sista på arbetet om SD

På söndag:
Repetera matte
Göra klart engelska häftet

Måndag/ &Tisdag:
SO häftet

Vet att det inte är kul att läsa om hur jag ska plugga men hey, låt oss hålla tummarna för att jag faktiskt gör allt den dagen som jag tänkt mig? Jag är ju sjukt bra på att skjuta upp allting till sista dagen -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0