You always want what you can't have but I've got to try

Vi hade orientering idag. Det gick väl bra. Jag var med mina små vänner Hanna, Linnea & Sofia. Och vi svarade på alla frågor, woho! Grymt! Sen när vi skulle tillbaka tänkte jag och Hanna gå en liten genväg och sen satte vi oss på en bänk för att vänta på Linnea & Sofia. Vi satt där och prata lite om saker (puss på dig, Hanna, du är bra <3). Men när vi suttit där i 10 min typ kändes det lite konstigt att våra 2 små andra vänner inte kmt än. Det slutade med att vi kom tillbaka efter idrotten var slut (Y) Men vår idrottslärare var snäll och brydde sig inte (:

Men nu sitter jag hemma och äter det sista på min polkagris med cola smak! :( Köpte den av min brorsa för han säljer för sin klass o den är fett god! Ska nog se lite på 90210 nu innan idol börjar <3 Puss!
Och imorn är det inge skola (: Så jag sticker in till stan med Hanna, Linn & Linnea <3 Puss igen!


Typ cool men lite småläskig mask som fanns vid ett ställe man skulle hitta på orienteringen. Såg ut som nåt skulle komma ut ur den xD



If I could dim the lights in the mall and create a mood
I would
Shout out your name so it echos in every room
I would

That's what I'd do, That's what I'd do to get through to you

 

JAG KAN INTE SLUTA LYSSNA PÅ FOR YOU I WILL MED TEDDY GEIGER! DET ÄR GAAALET!


Kommentarer
Postat av: hannie

couldn't agree any more hun! :D <33

2009-09-30 @ 22:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0