"My characters shall have, after a little trouble, all that they desire."

Imorn är det ingen skola och jag tänker på att spendera kvällen med att titta på min favoritfilm (: Den är så sjukt underbar och sorglig! Fan vad jag älskar den, haha^^


EHHHH! James McAvoy är lovely x10000! <3

Notering: Jag är inte så säker på det här med favoritfilm. För jag har ingen aning vilken min favoritfilm är.
Det kan vara Harry Potter som jag älskar så sjukt mkt att jag kan alla repliker, kan se alla filmerna hur många ggr som helst utan att tröttna o allmänt är världens nörd.
Andra alternativet är Notting Hill, liksom det är en klassiker o jag älskar den. Jag får en sån jävla känsla i mig av den.
Sen då det tredje alternativet; Becoming Jane! Jag såg den en gång på Canal+ o köpte den direkt efter. Jag grät i mer än 20 min av den första gången. När jag hade köpt den så såg jag på den 3 dagar irad.

Jag tror att mitt svar får bli Harry Potter! Så jag ska visst se på en film jag bara älskar väldigt mkt idag, haha (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0