But I'm so sure this isn't you but I don't know how to reach you and I need to.

Idag hade vi skolfoto och det gick väl helt okej, jag blev sjuktful på klassfotot och ensambilden men ändå! Finns inte så mycket att säga om dagen. Jag hade två lektioner; idrott och engelska. Fast på engelskan så grät jag nästan av skratt när Chrille ritade folk på tavlan, haha! Sedan blev det glada nyheter om att vi har fått världens jävla SO arbetsuppgift till på fredag för att vår lärare är sjuk, jippi! Jag måste läsa alla sverige demokraternas åsikter o sen skriva massa skit om det -.-'

Snälla söta (finns ingen ironi där, nej nej) Chrille ritade mig som en gris! SNÄÄÄLLT! Nej inte en gris, en halv gris typ! Ser ni hur den är av på mitten men fortsätter sen ? haha! (gubben ritade några andra)


HAHAHAHHAHAHHA! seriöst, detta fick mig typ att gråta av skratt. O sen så trodde några andra att Chrille ritade engelskaläraren när han ritade mig, hahaha :( (Därför det står Sofia inom parantes) Men Alexis vart ju fan bäst, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0