Liverpool - Manchester United

Helt otroligt jävla underbar match. Egentligen är varje match mellan Liverpool & Manchester United sjukt kul att se på, för det händer alltid nåt. Denna match var extra underbar eftersom Liverpool vann och United spelade riktigt dåligt (: Men jag har kmt fram till att Man Utd har en riktigt bra spelare, deras målvakt! Eller egentligen har jag kommit fram till det förut, men nu är det klart. Vetenskapligt bevisat liksom. Tur att inte deras spelare kan se det här för då skulle dem säkert få extra damp, de har ju alla aggressionsproblem (så damp för minsta lilla liksom även fast min åsikt int spelar nån roll alls). Nej men alltså jag är bara lite trött på United, de är lite för mkt ibland liksom.

Det blev 2-0 till Liverpool, dessa gjorde målen;

Torres gjorde första målet ;D Han har vart skadad men nu var han tillbaka och satte in bollen så där skitsnyggt som bara Torres kan ;)


Ngog som var avbytare, men kom in istället för Torres sen satte det andra målet!

Men de bästa spelarna i matchen, från Liverpool, tycker jag var Jamie Carragher och Yossi Benayoun. Backarna var sjukt bra! Speciellt Carragher då. Egentligen spelade alla riktigt bra. Synd att Gerrard inte var med bara, men detta visar att Liverpool klarar sig även utan Gerrard. Så alla ni som säger att Liverpool inte klarar sig utan Gerrard har inte så mycket att säga till om tycker jag (:

Kommentarer
Postat av: bells (:

ÄH. united kommer ändå vinna ligan ^-^

liverpool förlorar mot de dåliga lagen, tyvärr. haha.

united är bättre iår igen, det är så. men ja, de kanske hade en dålig match just den dagen, men de har ändå spelat 14 oförlorade matcher i rad i champions league &klarar de en match till är de rekordhållare. det är DET som spelar roll :) haha.

iaf just nu!

2009-10-28 @ 17:48:49
URL: http://lostinstereo.blogg.se/
Postat av: bells (:

grejen är max, att united fan inte är ett skitlag. de har jävligt bra spelare och de kan spela fotboll. sure, de spelar jävligt ful, men det gör nästan varenda lag i premier league. och det är liksom det som är grejen med engelsk fotboll - de spelar fult och oschysst. alla vet att det är så :)

och de har fler bra spelare än deras målvakt, i'll say. varför skulle de annars ha vunnit premier league i flera år? för att de sparkar ner sina motståndare? nja.



och NEJ, jag har inte aggressionsproblem som en del i united kan ha ibland, jag vill bara säga min åsikt &att du har fel (:



att du säger att alla i united suger är som att jag skulle säga att alla i liverpool suger. vi båda vet att det är fel liksom.



men yes, du får tycka vad du vill. vi får väl se vilka som vinner premier league.

2009-10-28 @ 17:52:09
URL: http://lostinstereo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0