Like a hard candy with a surprise center

Idag när jag var i farsta centrum med mamma & mormor så gick jag självklart in på bokhandeln. Och gissa hur sjukt jävla glad jag blev när jag såg att det kommit en ny bok av Katarina Von Bredow? Jag är inte så förtjust i svenska författare, och svenska böcker överhuvudtaget. Men hon är sjukt jävla bra på att skriva, en av mina favoritförfattare! Jag har alla hennes böcker i min bokhylla typ. Så det första jag gjorde när jag kom hem var att gå in på bibliotekets hemsida och reservera boken :D Snart kan jag läsa den! Fan vad jag längtar!

Seriöst, om du inte läst nån av hennes böcker. Så läs!


Kommentarer
Postat av: Danni

Ooooh vilket fint omslag :o Den ska man läsa! Thx, Matrix ;) <3

2009-10-27 @ 18:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0