I hate that stupid old pickup truck you never let me drive

Okej, idag var en riktig skitdag. Först så försov jag mig och kom 1 tim 45 min försent till skolan! Efter det så blev allt bara värre. Men jag vill inte gå in på några detaljer. Det positiva är att jag har pluggat till datakunskaps provet som jag inte vet om det är nu på fredag eller nästa. Och att jag nästan läst de 100 sidorna jag har i läxa att läsa tills imorn. Nu har jag tyvärr ingenting mer ointressant att skriva. Puss.


Tshirt - Primark
Linne - Gina Tricot
Leggings - Primark
Halsband - Liverpool FC shop


WTF was that? Gjorde jag just en dagens outfit ? o_o

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

OHMYGOD max, en dagens outfit ;O haha.

men btw, kul att du gillade låten. min glad-låt atm :']

2009-10-14 @ 08:39:53
URL: http://lostinstereo.blogg.se/
Postat av: Fia - allt från musik till politik

sv: jag tar detta mycket allvarligt :D

2009-10-14 @ 14:44:00
URL: http://fiafiax.blogg.se/
Postat av: Danni

NIIIICE T-shirt :D

2009-10-15 @ 18:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0