All in all it's just another brick in the wall

Idag har jag pluggat lite. Men verkligen inte mkt, för så duktig är jag inte. Så jag har bara designat filmaffischen och skrivit lite på musikvideo analysen! BYOB av System of a down och Another brick in the wall av Pink Floyd tänker jag analysera, för jag tkr om låtarna! ;) Men nu ska jag se lite på världens bästa Skins, fast det blir säsong 3 även fast säsong 1&2 helt klart är bäst <3

Imorgon drar jag till Heron City med mina kära små fetton, innan det blire plugg! På kvällen spelar även Liverpool mot Arsenal men den matchen spelar jag in! :*


Kommentarer
Postat av: Danni

Oooooooooooooooooooooooh......... Matrix is being a good girl :)

2009-10-27 @ 18:53:44
Postat av: bells (:

åh, lukie'luke :']

han är söt han. att han sen hejar på HELT fel fotbollslag är ju en annan sak.

2009-10-28 @ 17:47:27
URL: http://lostinstereo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0