You say we're both little people and you like it that way

Och poff så är man 150 kr fattigare för mamma köpte Hugh Grant boxen till mig! Jag hittade den äntligen utan Notting Hill, yay! Det känns liksom lite onödigt att köpa en box för ca 200 spänn när man redan har 1 av 3 filmer liksom ;) Iofs har jag inte sett American Dreamz men den är säkert bra :D Nu är jag glad tjej! Fast tyvärr så ska pappa få pengarna jag är skyldig han sen London ikväll så snart är jag väl fattig tjej men men! Jag är iaf en fattig tjej med en väldigt fin filmsamling ((:


Jag kanske är lite  av en tönt i och med att jag köper en box tillägnad en skådespelare.

Kommentarer
Postat av: banan

Ledsen att göra dig besviken, Matrix, men JAG tyckte in om American Dreams särskilt mycket... Men den hade lite såna där småroliga stunder haha.

<3

2009-11-15 @ 14:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0