You and I are paintin' pictures in the sky and sometimes we don't say a thing

Eftersom jag har varit ganska duktig nu på kvällen (jag+att plugga på sena tider=sant) så förtjänar jag att skippa pluggandet. Jag har skrivit klart min engelska uppsats och även planerat den muntliga presentationen. Tom så har jag börjat lite på min färdiga text till svenskan, raderade allt från mitt dåliga utkast. Imorn blir det bara engelska, svenska, samhälle & matte! Ganska mkt, men det känns ljuuuust! Nu tror jag att min tv vill att jag sätter på lite Greek! Puuuuuuuuuuusss!


Nu ska vi se vem som vinner körslaget.... JAAAAA, OLA VANN!!! :D
(okej, jag skiter i körslaget, men jag bryr mig om Ola så <3)


Väldigt söta flickor! (Bilden har inget med texten under här att göra)



Shoutout till en viss person; det skulle vara trevligt om du började bete dig som den där vännen jag trodde att du var. För snart orkar jag inte med dig. Du kan inte ignorera mig hela jävla tiden. Annars är det du som förlorar på det, inte jag. Det funkar inte att bara ta hela tiden, man måste ge oxå ibland. Nånting säger mig tyvärr att personen det är menat till kan förstå att det är den. Men det är väl bra att jag står upp för vad jag känner just nu, gissar jag. O jag vet att du int behöver det här just nu, men det gör int jag heller.

Kommentarer
Postat av: banan

vad e det osm händer matrix? <3

2009-11-15 @ 14:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0