When we look to the sky, it's not mine, but I want it so

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Jag var 6 år och fick min första harry potter bok av mormor&morfar. Min nya fina pokemon handduk lades ut på sängen så låg jag på den och läste boken. När boken tog slut började jag läsa om den. Annars så brydde jag mig mkt om sport, som hockey, fotboll och innebandy. Favoritlaget var aik.


Vad gjorde du för ett år sedan?
Jag åkte till London för första gången och lärde mig hur det är att känna sig som hemma på ett ställe. I början av december så tog jag mod till mig och berättade något för en person som brukade betyda otroligt mkt för mig.


Fem snask du gillar?
För det första så måste jag bara poängtera hur fult ordet 'snask' är. Men Aero, M&M's, Mörk&"Vanlig" choklad, Chips & sura saker.


Fem sånger du kan hela texten till?
jonas brothers - just friends
hannah montana - if we were a movie
mayday parade - miserable at best
britannia high - wake up
you me at six - jealous minds think alike


Vad skulle du göra om du var miljonär?
flytta till notting hill, köpa mig en lägenhet i liverpool, gå på massa fotbollsmatcher, köpa en box med alla harry potter filmer (så att jag får alla med titlarna på engelska). jag hoppas mina miljoner räcker...


Tre dåliga vanor?
jag skjuter upp det mesta, jag hittar lätt saker att störa mig på hos folk och jag kan inte kma på en till dålig vana.


Fem saker du gillar att göra?
1. titta på fotboll. 2. läsa. 3. titta på film/tv serier. 4. träffa kompisar. 5. prata.


Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa?
för små och fula kläder?


Fyra favoritsaker?
1. min signerade you me at six bild. 2. min samling med harry potter böcker. 3. mina signerade skivor. 4. mina liverpool saker. 5. min mp3.


Kommentarer
Postat av: linn

miserable at best <3

2009-11-16 @ 21:20:46
URL: http://linnzy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0