You should've said no, baby, and you might still have me.

*Trummvirvel* Här är då top 10 låtarna på min mp3 ;) Tyvärr inte lika pinsam lista, haha. För er intresserade (alltså alla) så är den mest lyssnade låten på min mp3 uppe i 175 lyssningar ungefär. Det är låten som skulle varit 1a men nu hoppade jag över den med flit. Låt oss bara säga att låten inte går att hitta på youtube. En del förstår, andra gör det inte (;

2.
Start Of Something - Britannia High

3.
Damned If I Do Ya (Damned If I Don't) - All Time Low

4.
Wake Up - Britannia High

5.
Honey, Honey - Mamma Mia Cast

6.
Missing You - Tyler Hilton

7.
You Belong With Me - Taylor Swift

8.
She's So Lovely - Scouting For Girls

9.
Weightless - All Time Low

10.
If You're Not The One - Daniel Bedingfield


Kommentarer
Postat av: banan

WTF e det fortfarande DEN låten som jag tror det är som är mest spelad på din mp3?!!?

2009-11-15 @ 22:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0