Jag vet vem, fast jag vet inte hur. Men hej det fixar sig för jag brukar ha tur.

Det finns alltid minst en Jimmy Jansson låt som passar perfekt för hur man känner.
Om man raderar delen med att man brukar ha tur, eller nej förresten gör int det.
För här ska det tänkas positivt, haha!


Just nu drogar jag Jimmy Jansson videor från Fame Factory för det är bäst när man inte är på topp. Vilket inte någon annan heller verkar vara nu. Så jag har inte direkt nån att vända mig till för alla är för upptagna av att må dåligt för att orka bry sig om andra. Och jag menar det inte lika egoistiskt och okänsligt som det låter. Bara att ibland behöver jag oxå någon. Precis som ni behöver mig. Och då mer än bara orden "jag finns här".

Kommentarer
Postat av: linn

JIMMY JANSSON <3333333333333333

HAHAHAA.

2009-11-13 @ 13:05:02
URL: http://linnzy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0