I'm only up when you're not down

Nu är det cirka 30 min tills jag ska dra till skolan och jag skulle egentligen kunna ta en tidigare buss. Och prova en annan väg till skolan som funkar på måndagar. Men det känns för riskabelt då chansen är att jag får stå o vänta på en buss i 20 min är ganska stor, o mina kläder är inte såå varma. Det känns lite jobbigt nu när vintern kmr o jag måste spendera mer tid med ett par jeans än med mina leggings :( Dock trotsar jag vädret idag och tar på mig ett par leggings... Fast nu borde jag nog gå och skriva ut min svenskabajssak som ska vara inne i dag. puuuuuusssss.


Inte min outfit idag men kände för att slänga in en liten bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0