I work all night, I work all day to pay the bills I have to pay

Jag känner mig så sjukt duktig för nu har jag skrivit över 700 ord om Idi Amin. Dock suger min uppsats o jag ska lägga till massa men ändå! Inte lika bra är att pappa väcker mig vid halv åtta imorn. Så hejdå sömn. Vi ska ut o springa innan vi åker iväg till Stadium för att köpa badshorts tilll mig. Och ett par nya skor till min bror för hans idrottslektioner. Han köpte sina förra för typ ett år sen men de är försmå nu. Min bror är 2 år yngre än mig, och redan längre än mig. Så jag är härmed kortast i min familj. Det var min poäng.



Bild i repris. Men detta var typ jag idag (eller igår då) för jag är så sjukt jävla trött hela tiden att det inte funkar att plugga. Blää. Nu ska jag sova. Pusss.

Kommentarer
Postat av: banan

hhahaha kortis! :D



ta det lugnt med pluggandet nu matrix. simma lugnt!

2009-11-14 @ 01:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0