I used to want to sing along but now I wanna die

Så sant, så sant! Du har nog rätt, min vän! Här kmr iaf en bild på mitt fina Harry Potter halsband :D
Jag vettefan hur länge jag haft det, sen jag var runt 8 kanske? Troligen yngre. Jag fick det när jag köpte ett set med massa harry potter pennor och lite sånt! Mamma slängde pennorna för dem var slut :( Men halsbandet fick hon int tag i :D


Tagen med en otroligt bra mobilkamera!
Halsbandet ser bättre ut i verkligheten (:

Och det passar int med en negativ rubrik till det här inlägget, men jag har den låten på hjärnan så xD


Kommentarer
Postat av: Danni

haha, jag kan stolt säga att du e en av de störa hp-nördarna jag känner! <3

2009-11-04 @ 17:21:42
Postat av: bells (:

jag tycker att en viss bild från london borde få vart med i inlägget..

2009-11-06 @ 19:57:23
URL: http://lostinstereo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0