I hate to say I told you so, you're never gonna let this go

Klart som fan alltså! Vad var det jag sa?

Natten spenderades med att ligga och vrida sig i sängen. Ingen sömn på hela natten känns bra när man ska upp o köa vid 8 på morgonen. Men när jag klev upp vid 4 på natten så vart det bekräftat att jag för första gången på 3 år har feber igen. Av alla jävla dagar ska det komma idag? Det var ju självaste fan. Jag ville fortfarande åka in och köa även fast jag knappt kunde stå upp men pappa övertalade mig att åka in senare istället. Lika bra det troligen, jag hade nog bara svimmat av att stå där längst fram. Så just nu är jag hemma & tittar om första säsongen av 90210. Ska dock försöka sova nu igen men tvivlar på att jag kommer lyckas.



Blir till att åka in runt 3 istället och stå längst bak på konserten, men det är väl bättre än att svimma och missa you me at six helt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0