And you're at your best, when I'm making baby steps.


Jobbigt att vara söt alltså! Och jag fick böja mig ner för att kma med i bilden, Alexis är ju typ 30 cm kortare än mig...

Annars har det varit en braaa dag! Svenskan var rätt kul då vi körde en lek som heter maffia typ :D Sen var det bara matte kvar och läraren babblade på om promille samtidigt som jag & Linn babbla på om nåt helt annat, sen poff så var lektionen slut!

Väl hemma så ringde min morbror och sa att jag kunde använda hans Voddler konto istället för han :D Så nu sitter jag och rensar min dator för att få plats med det... Är tvungen att ha minst 10gb ledigt -.- Nu har jag 6gb typ för jag har tagit bort all musik :'(( Förutom You Me At Six då (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0