shut your mouth and get down on the floor

Igår var det New Moon med Emma då! Filmen var väl bra, bättre än Twilight (& den är rätt tråkig). Bästa var Jacob. Jag gillar verkligen inte Bella, eller Edward heller för den delen. Men jag ogillar Bella mer. Böckerna äger ändå! Men filmen utvecklade ändå min kärlek för Jacob. Så nu vill jag ha en Jacob ännu mer, och om det är mer än när jag läste böckerna så är det fan illa. Men en Jasper ska jag ha oxå!



Btw, jag pallar inte folk som ska låtsas som de älskat Jacob mest hela tiden bara pga hans popularitet i New Moon nu!

Kommentarer
Postat av: banan

mmm, instämmer. bella e grovt irriterande.

2009-11-21 @ 19:33:11
Postat av: Fia - allt från musik till politik

sv: hih, tack! D:

2009-11-22 @ 05:25:58
URL: http://fiafiax.blogg.se/
Postat av: natalia

hihi :)

2009-11-22 @ 18:19:23
URL: http://www,mamasitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0