I was trying to play it cool, chilling with my friends, trying to pretend that I didn't notice you.




AWWW! Tyckte bara det var gulligt! (: Hyypia lämnar alltså Liverpool efter 10 år i klubben :/ Tycker det är lite konstigt att han inte fick starta idag i Tottenham matchen med tanke på att det är hans sista match för Liverpool. Hur som helst så är han en riktigt grym spelare och det är synd att han lämnar Liverpool. Något annat som är synd är att jag inte kan se Tottenham matchen eftersom ingen kanal som jag har direkt sänder den. Istället får jag spela in den inatt och se den imorn efter skolan.

Kommentarer
Postat av: bells (:

aw, agger är en liten mes innerst inne :) haha, fan vad gulligt!



du tycker nog dock inte att min kommentar är gullig, haha.



men synd att han lämnar klubben måste jag säga, hyypia är en bra spelare alltså!

2009-05-24 @ 21:34:34
URL: http://brandnewgame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0