The ice age is coming, the sun's zooming in

Inatt drömde jag om att jag var Miley Cyrus och var påväg att bli mördad av en som varit med i några avsnitt av Skins i säsong 3. Såg till att vakna innan jag skulle bli mördad. Han mördarens hjälpreda var Kay Panabaker. Tror dem skulle hämnas för att han mördaren hade varit kär i min mamma men hon hade blivit ihop med min pappa. Då skulle dem alltså döda mig eftersom jag var deras barn, som dem hade fått tillsammans. Det var en ganska udda dröm helt enkelt. Och när jag snackar om min "mamma/pappa" så är det dem föräldrarna jag hade i drömmen jag menar. Alltså Miley Cyrus föräldrar.  Jag vaknade iaf av att jag låg på min Miley Cyrus bok som jag läste innan jag somnade, haha.

Nu pluggar jag historia så ska fortsätta med det. G-vg prov imorn. På tisdag är det nationellt prov i no, min skola har kemi. Jippi, jag som älskar kemi! (Känn sarkasmen) Såren läks ändå senare på tisdagen då jag efter skolan ska in till stan med mamma. Ska titta på lite skor och så till balen, sen är hon även söt mamma som köper en ny Torres poster till mig. Hon erbjöd sig att köpa en ny när hon såg hur ledsen jag blev av att jag råkade göra sönder den. Jag hade troligen köpt en ny själv men ändå snällt av henne (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0