I took a chance, I took a shot and you might think I'm bulletproof but I'm not

Ja, fantastisk match igen :'] West Ham 0 - 3 Liverpool!

Steven Gerrard stod för två av målen, Ryan Babel det 3e.
Nu ligger Liverpool först i tabellen men Man Utd har två st matcher mindre spelade. Men dem har en derby match framför sig mot Manchester City som kan bli tuff. Sen även en match mot Arsenal lite senare. Så vi kan bara hoppas på hur det går (iaf jag)!

Förutom fotbollen så såg jag även på Atonement idag. Den var lika bra som vanligt, jag grät lika mycket som vanligt. Nu ska jag fixa lite låtar från youtube jag inte orkat fixa tidigare till min mp3. Troligen plugga lite historia samtidigt. Sorgligt nog så får jag mycket mer gjort på dessa sena tider...



Kommentarer
Postat av: bells (:

united will win it all! (i hope so i alla fall, haha)

fast gerrard är bra och fin som fan :) så honom får det gärna gå bra för, haha :)



förresten, fin dröm du hade i inlägget över xD

2009-05-10 @ 23:56:35
URL: http://brandnewgame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0